Sunday, 20 May 2012

lamanya menghilang...

 bersawang tol blog ni...
OMG..apa citer ni..
nape  empunya blog ni sgttttt pemalas...hakhakahak...
bz sepnjg masa ke org lain pon bz jgk kan...nak wat cmne...
hidup ini penuh dgn  liku2 kesulitan...so empunya blog pon 'terjoin' sekali menceriakan kesulitan tersebut..hahaha
apa kabar org kg....
moga3 sihat sejahtera...
BTW..kesempatan ini saya ingin mengucapkan "Hari Guru" n "HB" kepada my dear..hihihih..da tue
hahahha..


P/s : apa2 pon semoga perjalanan hidup ini lebih ceria dari hari2 sebelumnya..

Monday, 19 March 2012

kali ini saya memang betul2 sibuk...xcaye..??

apa da jadi dgn blg sy ni..
isshhh..nampak sgt kepunyaan blog ni sgt pmls ea..
eppss...no no...
sem ni betul2 memerlukan byk komitmen..
btw..hope dpt yg terbaik r tok sem ni..

tatapan tuk semua..
heheh..XD
sem ni memerlukan sy
ke kitchen
tu r masuk pict di atas ea..
rasa ad kne mengena x..??
pikir2 kn r..oke
mls nak tulis byk2..
so..lau empunya blog ni rajin
ad r citer yg menarik2..XD


Monday, 27 February 2012

semua perkara susah dibuat tetapi ada jalannya jika ada usaha...

Semangatnya saya ingin masuk kelas arini..huhu..
walaupon dalam keadaan yang tidak sihat...heheh..reda jek lah..
namun di dalam kelas tersebut ada sesuatu yang menarik perhatian saya..
apakah benda tersebut????......
jeng...jeng...
ia merujuk kepada entry diatas...heheh..
walaupun itu hanya satu contengan dipapan kenyataan namun ia memberi kesan dihati saya..
Apa2 pun setiap perkara yang berlaku mesti ada hikmahnya tersendiri..
oke..itu sahaja untuk hari ini yang ingin saya coretkan..
renung2kan..:D

p/s:hidup perlu perubahan

Friday, 24 February 2012

kemunculanmu penuh misteri

~mood paling di benci~
saat teringat kan sidia..
walaupun sudah berlalu
tetapi sakit masih terasa 
walaupun
itu hanya kenangan
namun ia
 berjaya buat ku sengsara
kecewa
namun ku manusia biasa





p/s:ku rela lepaskan mu
~miss kamoo~

Saturday, 18 February 2012

Assalammualaikum...

Rindux10 itu r yg boleh saya ungkapkan skrg...
maybe masa akan berubah...
tidak sama sekali
masa tetap berjalan seperti biasa
orang yang akan berubah
mungkin
persekitaran..
untuk memulakan hidup disuasana 
dan
keadaan baru akan mengambil
masa yang lama..
mungkin juga..
yeah 
mungkin juga
ini satu permulaan hidup saya
sbg pelajar
yup...
yg lepas itu jadikan sebagai kenangan
 atau pengajaran 
dan
apa yang kita impikan xsemudah yang kita harapkan

p/s:tabahkan hatiku ya Allah..

Tuesday, 7 February 2012

rindunya..

hey...
hai kekawan kita bertemu lagi..
hahaha...lamanya xbuka blog ni..
rasa da penuh sawang2 ni...
heheehe..
sambil tulis blog ni 
lepak2 r kat Nanyang kopitiam..
sempat r order nasi lemak,milo ais dan crispy popiah..
lapor..
jom makan...


ap2 pon..
selamat menjamu selera..

Friday, 20 January 2012

akhirnya...

Selamat bergembira..
semua orang sudah habis exam...
wah..ad jugak gi jln2 makan angin ye..
hehhehe...saya xgi mane kot..hahahahha
yeke..mmg r..lau jlan pon gok wayang jek heheheh..
nk jalan2 tunggu saya ad kereta dan duit sendri r...huahahu..
apa2 pon..kita enjoy..


p/s:tok kamoo...paper last habis jugak ye..apa2 pon..
balik tu pandang2 ye..jgn lupa org di semenanjung
oke :P

Monday, 16 January 2012

jgn bersedih....

apa ye nk tulis..xtau r...
just nak ucap..selamat bercuti ye kawan2...
lagi2 yang baru berkemas tok siap sedia nak pulang tu..
hati2 ye..

oke..>.~

Saturday, 14 January 2012

merdeka!!!!!

syukur alhamdulillah... 
akhirnya final exam sudah pun habis...
sekarang tiba masanya tok pulang ke rumah..heheheeh..
excited ni...semua barang da siap kemas2..tunggu jek nak bergerak ke KTM..hahahaahah...yeah...saya naik kereta api..berdebar2 ni..cess..mcm nk mik exam lak..hahah..xda r ni first time naik kereta api...huuhuhuu..tapi apa2 pon....hapi holiday..oke. >.<


p/s:tok kamoo..hapi holiday..
nati bawak r buah tangan ye..
heheeh..>.~

Tuesday, 10 January 2012

kesakitan terpaksa kutanggung^

tak tau nak coret apa...
 hanya ingin melihat org yg disayangi dalam keadaan sihat walafiat..
dan mereka selalu
mendapat keredahanMu dalam apa jua kesulitan yang mereka hadapi..
~AMIN~



p/s:maaf atas kesilapan selama ini..
^-^

Sunday, 1 January 2012

Exam

final exam!!!!!!!!!
akhirnya datang juga kamu..

takut @ berdebar???

bersediakah saya nak menduduki exam ni??...
ish3..
jgnlah datang mood malas ni
fikir2 apa yg perlu saya buat ni
study and stido...
???????
tidak!!!!!!
yeah...
jangan buang masa
tepati r masa...
rugi jika meninggalkan masa yang ada
kerana setiap masa amat lah berharga
jadi ayo..
kita beramai2 study...
CHAIYOK!!!!!!


p/s: kejayaan ditangan kita

kebahagian



Bahagia itu pilihan
     Siapa??

11 tanda kebahagian hidup



Berbahagialah sesiapa yang memiliki tanda-tanda kebahagian di dalam diri seperti yang disenaraikan berikut..
  1. Menjauhkan diri dari urusan dunia yang tidak memberi manfaat Akhirat dan suka kepada urusan Akhirat
  2. Sangat berminat membaca Al-Quran dan beribadat kepada Allah SWT
  3. Tidak bercakap dengan perkara yang tidak memberi faedah
  4. Memelihara solat 5 waktu
  5. Menjaga diri daripada perkara haram dan fitnah
  6. Bersahabat dengan mereka yang melakukan kebajikan
  7. Merendah diri dan tidak takabbur
  8. Bersifat dermawan dan bersifat mulia
  9. Mempunyai perasaan belas kasihan sesama makhluk Allah SWT
  10. Membuat jasa dan bakti kepada orang lain
  11. Sentiasa mengingati mati
by blog orang lain(haahhaha)



setiap orang mesti ingin mengecapi kebahagian dalam kehidupan


Adakah kebahagian akan datang dengan sendirinya atau kita mencarinya????
keputusan hanya di tangan kita..
p/s: kena berebut ni....
^-^

Thank you for loving me..


Firstly,i wanna say thnx 2 my beloved friends 
4 loving me
esspecialy 4 someone who i love the most
(sister)
n i knw,i keep hurting
u n i'm sorry 4 that.
U alwys forgive me
when never i hve dne
smthng wrng.
So,many things tht happen 2 me recntly 
n those memory that
we've made wnt fade.
Hoping tht thy all happy
in their future.
ALLAh please,bless them all
Once again
i wanna say thnx 4 the memories thnx 4 ths year
that meant so much 4 me.



~Happy New Year~