Saturday, 26 November 2011

Kolej saya...

??????????


teng...teng...
ni lah kolej kediaman saya...kolej Harun Aminurrashid
ad 9 tingkat saya dok di  blok 3 aras 6...no bilik
hanya saya yg tau..hehehhehhe




Hah..dari sini barulah sudut pandangan saya dapat lihat....coz

rumah saya bertentangan dengan kolej lain...hehehheh
special tempatnya...



 

Pandangan yang saya suka lihat mcm tempat ni lah lau rasa tension nak terjun bangunan xleh wat mcm 2
so, hanya melihat keindahan tuhan dapat mendamaikan
hati saya yg ngah hot kononnya lah..heheheh
tgok bukit2 tu....



lau saya dekat ditempat 2 bertapa bertuahnya saya merasai keembunan pagi dgn rintitan kabusnya
wah ayat sastera da dtg....da lama tinggalkan sastera...
maaf Cg Maheran...

semua pic 2 diambil time slps ujan...
rasanya kot...hehehehe
pulak 2 mik pic kat bilik hsmate
maknnya bilik saya kat sebelah mana????


No comments:

Post a Comment