Monday, 28 November 2011

Inspirasi

Assalammualaikum...

start dari minggu ni bermula lah kehidupan baru
saya sehingga dan seterusnya...

dari mengejar benda yg merugikan biar lah 
sy mencapai impian sebenar..

apakah impain saya???
setiap manusia msti ada impian tersendri..
tidak terkecuali sya..





impian???
Rumah
Kereta
family
sihat
keimanan

Yg mne satu pilihan saya untuk memenuhi semua impian 
tanpa perlu mengeluarkan kos...
rasanya tiada...
so,dari detik ini saya perlu fikir apa yg perlu buat
untuk mencapai semua itu
jadi...
saya kena fikir 
why?what?Where?When?How?
kenapa sya jejakkn kaki di menara gading itu untuk 
Apa yag perlu sya lakukan?adakah berfoya2 mungkin tidak..
jauhkan dari semua itu...
Dari setapak melangkah dengan perlahan2..saya ingin menjadi insan yg bererti kpd ke2 ibubapa ...
bukan menghancurkan harapan mereka...
walaupon bukan menjadi seorg doktor,peguam, dan arkitek 
tp mereka akan bangga apabila melihat anaknya mendapat segulung ijazah
susah ke sya perlu buat bergitu...
tidak jika saya berusaha dri sekarang...


ini dari inspirasi dari perkahwinan ank lecturer..
cemburu melihat bertapa gahnya perkahwinan mereka
hahahahh...
itu yg tercetusnya impian bila ada inspirasi
itulah realiti kehidupan 
kita yang memilih kehidupan kita bukan orang lain..
fikirkan lah...



No comments:

Post a Comment